Ikea race...!

Igår åkte jag och grannen till Ikea för lite shopping! Det blev en hel del måste jag säga.. men enbart sånt som jag kommer använda och nödvändiga saker! Bokhyllan ni ser nedanför köpte jag två stycken av och använder nu som tv bänk :) Jag ska sätta in belysning i dom översta hålen och ha förvarings korgar längst ner! Mycket mer praktiskt när man kan använda sin tv bänk som förvaring också :) Speciellt när man bara har en etta med sovalkov på 48 kvm och väntar bebis :) Bilden nedan visar bara en liten del av det jag köpte ;)
Bebishaklapparna är ju kanon senare så tänkte när jag ändå va där att ja lika gärna kan köpa ett paket :) Dricker heller inte te men de vet jag andra som gör så därav en te sil! Blockljus i mängder känns de som hehe... 5 pack :) Mysigt så där på kvällen och tända ljus :) Har aldrig tänt ljus så för mig själv innan men sedan jag flyttade hit har jag faktiskt börjat med de och det är ju kanon mysigt för att varva ner på kvällen när man kollar på tv och hållt igång hela dagen :)
Idag ska jag tvätta...( äntligen) har verkligen inga kläder nu asså! Så klockan 12 smäller de då jädrar ska vi tvätta massa... Ska tvätta massa bebiskläder med som jag fått "ärva" :)
Nu blir det kaffe mina damer och herrar
Over And Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Tvättlapparna har vi med! Görchecka!! =)

2011-11-12 @ 09:38:11
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhååå jag vill med till ikea :P Ska försöka komma dit i nästa vecka och inhandla bebis saker :D Tvättlapparna och haklapparna är exakt sånna jag hade till Alvin :) Jätte bra, speciellt haklapparna, för bebisar dregglar väldigt mycket och det är lite jobbigt att byta tröja/body hela tiden då dom kan bli kalla av allt dreggel.

2011-11-12 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu