Illamående..!?

Uppe med tuppen idag då.. eller a innan tuppen för han gick nog inte upp vid 4 i morse! Mår så jädra illa dag :/ Hoppas fasiken inte illamåendet kommer tillbaka nu som jag har fasat för asså! Har iaf fått i mig lite mat nu.. Havregrynsgröt, clementin och en halv kopp kaffe. Jag hoppas att jag får behålla det!
Bebis har har iaf vaknat och det kan väl bero på att mina tarmar jobbar för fullt där inne hehe.. Va jobbigt de måste vara nu när de är så trångt där inne asså!!
Blää har ingen ork alls.. har drömt en massa men minns inte vad.. Men har vaknat upp flera gånger och tittat på mobilen! Är det verkligen sant eller har jag bara drömt.. men nee de är verkligen sant!!
Ska se vad jag ska göra mer på bloggen så den blir fin.. Så de får bli min syssla en stund nu :) Skriver mer sedan!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu