Ja jag klagar men de är de bloggen är tillför...

Känner att det vart mycket klagande på mig typ under hela bloggtiden här och det var ju inte meningen egentligen men jag måste verkligen få ur mig det annars kommer jag till slut expoldera!!
Har inte sovit nåt i natt knappt.. sammandragningar satan och ont av foglossningen.. Magen är i vägen och antingen är de varmt eller för kallt!
Sedan är de de här jävla bil problemet.. Hade han aldrig sagt att han skulle hjälpa mig med pengar och mellan skillnad osv så hade jag aldrig kollat efter en bil jag verkligen vill ha.. Så nu blev jag så jävla besviken när han inte kan hjälpa mig alls.. Hade ju gärna velat köpa en bil som jag verkligen vill ha inte en som jag inte ens vill köra.. vad ska ja då med en annan bil till.. då hade jag ju lika gärna haft kvar min gamla bil och fightats med barnvagnen ändå!!!
Nää idag är det ingen bra dag asså regnet bara öser ner och jag känner mig så jävla otroligt instängd och handikappad.
Hade jag vetat hur mycket jag får i mamma penning hade jag kanske kunnat ta ett lån på banken men kanske dumt att göra de om jag inte vet hur mycket jag får! Bläää på allting.. jag som hade ställt mig in på att fixa en bil jag verkligen vill ha!!
Men visst jag får väl ta bussen till edet och köpa den där bilen som pappa tycker är så himla tjeck och bra... en VIT med det STOOOOORA stereopaketet i... Vet inte om han fattat att jag ska ha barn än och att det fanns en anledning till varför jag sålde min baslåda!
Nää fan jag är så sjukt jävla trött på allting!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner igen det där med klagandet och gnällandet, blir lätt så. Inte lätt att vara gravid och ensamstående och sedan ha en massa annat runt omkring. Klagar själv av mig i bloggen hela tiden känns det som :P

2011-11-29 @ 15:39:51
URL: http://myheartofglas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha aa men man känner sig så jävla jobbig haha.. stackars läsarna :P Men de va iof därför jag gjorde bloggen för att kunna få ur mig.. Dock har jag funderat på att man, för sin egen skull, i varje inlägg skriva något positivt som avslut :) Bara nåt random liksom "Ja men tur att jag hade rena sockar iaf" haha eller nåt.. för att inte bara vara negativ :P

2011-11-29 @ 18:55:51
URL: http://offrode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu