Jobba..!

Hur jobbigt kan de vara att sitta på ett kontor och jobba? Ja de kan man fråga sig.. Men det är till och med jobbigt fysiskt konstigt nog :( Kämpar fasiken varje minut :( matt och trött, svullnaden på benen som trycker på nerver och jädra foglossning! Känner mig som Agda 80+ asså :( Inte alls kul att känna att jag knappt klarar av det :( nu är det bara 67 dagar kvar till Bf och det känns riktigt gött :) om en månad ska jag äntligen göra om hemma och sätta upp sängen och så :) ska bli så mysigt.
Åter igen till jobb.. Hur ska ja säga att jag inte kan? Jag vill ju men jag kan inte :( känns fruktansvärt tråkigt!! Får se om jag pinar mig i morgon eller om ja får säga de sedan att jag inte kan :( Vill ju inte sätta någon i skiten heller :(
Va tusan ska ja göra?


Kommentarer
Postat av: Malin

Men hjärtat då. Kan du inte så kan du inte. Överansträng dig inte, känner du att det bli för jobbigt så får du säga det. Jag vet hur tufft det är och det är inte alls kul. Känns jävligt pissigt när man inte ens kan göra saker som man förr tog som en självklarhet att man kunde göra, jag kan inte ens stå upp och diska längre liksom eller bära upp tvätten själv :S Men du får tänka på dig och din lilla flicka och ta hand om er <3

2011-11-09 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu