Kan inte sova :(

Fy fan asså kan inte sova :( bråkat sen ja vaknade och inte ätit mer än frukost och en clementin!! Har värsta ångest över att ja inte kunnat äta :( hoppas att alla vaknar tidigt i morgon så ja kan gå upp och äta nåt! Är nämligen hemma hos mamma nu, hon kom och hämtade mig för jag bråkade så jävla mycket med pappa. Jag trodde aldrig att någon kunde vara så elak mot sin dotter som han var idag och säga sånna saker! Självklart ger han mig skulden till allting!! Ja är så jävla ledsen och ont i magen för det här! Det här var verkligen det sista jag behövde. Vi hade precis fått en fin kontakt igen och han verkade glad att bli morfar. Men med den stilen han håller på med mot mig går inte hem. Ingen ska bli behandlad så som han behandlade mig idag!!!! Tack så jävla mycket för att du gjort så jag inte kan sova och att jag tappat min aptit helt och hållet, fy fan säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu