Läkarbesök

Ja idag har jag och magen vart på läkarbesök då. Han tittade typ bara på mig och sa att han sjukskriver mig fram till förlossningen..! Han behövde inte ens undersöka mig haha.. Är de så uppenbart asså? ;) ne men känns skönt för nu slipper jag lägga energi på att söka jobb osv! Så nu tänker jag lägga upp benen och bara vila i den mån jag kan och mysa med magen :) livmodertappen var inte påverkad heller så de var kanon skönt att veta :) läkaren log lite när jag frågade om vi kunde kolla! Han har ju hand om många gravida kvinnor som är oroliga så de va väl därför jag fick den blicken ;)
Nu ska ja snart till till psykologen och prata av mig lite om allt mellan himmel och jord :) sen försöka handla CLEMENTINER!!! (mm tro på fan att hon som sitter bredvid mig läskar mig med de nu) tror bebis har clementin abstinens för väldigt va hon aktobatiserar där inne ;P
Skriver mer sen när jag kommer hem :)
Over and out <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Min bebis tycker inte om clementiner alls :'( Buhu, själv tycker jag det är super gott men mår jätte illa efter varje gg jag ätit det. Störande. Så lyckos dig ;)

Pusspuss

2011-11-24 @ 18:37:38
URL: http://myheartofglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu