Läkartid

I morse ringde jag till mvc, och ja denna gången tog det inte alls lång tid för min barnmorska att ringa upp :) Pratade om mina besvär gällande foglossningen osv och jag fick en tid till läkaren hos dom på torsdag nästa vecka :) Hoppas faktiskt på att dom gör en gynundersökning och kollar allt det där :) Inget jätte kul med gyn undersökningar men när de gäller bebis så spelar de ingen roll då hade jag nästan kunnat flascha varje vecka!
Men skönt iaf att komma någon vart i det här.. jag har fått tacka nej till jobb eftersom det bara blir värre.. ska mejla arbetsförmedlingen också att jag fått en tid hos läkaren på torsdag då jag va tvungen att lämna svart senast onsdag till dom..! Jäjä.. dags att snart sätta igång med lite städning igen!!
Over And Out

Kommentarer
Postat av: thomas

hoppas allt går bra :-) tänkte på en sak det måste vara perversa personer som blir gynikologer som har som arbete att kolla kvinnor mellan benen :-S:-P

2011-11-18 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu