Nu deckar jag snart...!

Dagen började med att klockan ringde 7,00 jag somna om till 7,10 och var tvungen att skutta upp.. Gjorde mig snabbt i ordning och la fram mat som jag skull ha med mig.
Kom på att jag var tvungen att sätta upp en tvättid då jag nästan snart får vända ut och in på kläderna då jag inte har några snart.. Iaf inga som passar!
Fick en tvättid på lördag mellan 12,00-20,00 gött :)
Jobbade hela dagen och kände hur trött, matt och seg som kola i hela kroppen.. Jag är inte i skick för att jobba helt enkelt! Men även om jag hade ont när jag gick hem så var jag tvungen att tvätta min bil asså.. de är ännu mer pinsamt att åka omkring i den när den såg ut som om den aldrig blivit tvättad..!
Åker och tvättar den och får kämpa som faaaan för att kunna stå på benen :(
Självklart så när jag svänger in här hemma så står det en skylt "handtvätt 99:- och det är precis det jag betalat för att stå och pina mig själv och tvätta skiten som inte ens blev noggrant gjort.. haha talanglöst..! Men men här kommer bild på resultatet:
Tänkte sätta ut den här igen på blocket med denna bilden och hoppas på att de är någon som vill ha den.. Och jaa jag tänker få tusan ta bussen om de är någon som köper denna! Nu orkar jag inte med den längre så mycket problem med den och jag kan inte laga det själv ens. Nu måste jag försöka hitta någon som kan byta till vinterdäck på skiten med innan snön kommer för det gör den säkert väldigt snart!
Nää men efter tvättandet så åkte jag hem.. självklart ser det ut som om någon släppt en bomb och jag HATAR det :( Jag orkar ju verkligen ingenting nu när jag jobbat.. Så fick pina mig lite till och diska lite tills jag inte kunde stå upp längre!
Så nu sitter man här i soffan, deckar snart och funderar på hur sjutton jag ska kunna komma upp härifrån hahahaha.. Spännande varje gång o se om rygg och ben kan bära upp mig!! Får se hur jag mår i morgon annars åker jag en sväng till Ikea och shoppar lite :)
I mitt förra inlägg från igår så frågade jag vilka som verkligen läser min blogg men då va de nån smart person som kom på den briljanta idén att svara :D och det gillar jag ju.. Dock va de ju anonymt.. Så nu efterlyser jag istället denna person, vem är du? ;) hahaha
Dags att borsta tänderna och lägga sig och glo på tv!!
Over And Out

Kommentarer
Postat av: MALIN!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA Det var jag som kommentera de ^^ hahahaha. Fan hade för mig jag skrev namn :S hahahahaha störd jag är :P

2011-11-11 @ 04:27:10
Postat av: Hanna

Hahaha inte din smartdag den dagen iaf då ;) hahaha..

2011-11-12 @ 11:28:44
URL: http://offrode.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ne det kan man ju knappast påstå ;P

2011-11-12 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu