Nu rasar den..!!

Var på fika hos en gammal vän som jag fått upp kontakten med igen efter ett tag.. Och kände att nu rasar nog verkligen bilen på riktigt asså!! Den hoppade så mycket att jag trodde nästan ja skulle flyga av vägen och då körde ja bara i 70 km.. Och det banka och slog så jag fick hålla tummarna att jag skulle komma dit och hem igen! I morgon ska ja till barnmorskan 9,30 och då måste den verkligen hålla dit för jag måste verkligen träffa henne.. Jag har så fruktansvärt ont nu att jag inte vet vad jag ska göra riktigt.. Nu kan jag fasiken inte gå :(
Hade en helvetes natt i natt så är dö trött nu.. Ont i magen av huggningar som knivar och ner över blygdbenet :( Har ont i hela allt där nere och då menar jag ALLT!! Ljumskar ända ner till knäna och stickningar upp till magen och ett jädra tryck hela tiden.. usch vill inte ha ont längre :'( Orkar inte ha ont.. jag vill kunna göra saker! Vill också sätta upp julgrejer nu som alla andra gör.. men jag måste be om hjälp med kartongen och sätta upp sakerna :( Köpa nya gardiner vill ja göra med men idag var nog sista gången jag kan handla själv om jag inte bara ska ha ett paket mjölk! Hämtade min handväska nu och där i är inte mycket saker asså har vart duktig och rensat (kalender, plånbok med endast kort i då jag inte äger några pengar och handdesinfektion) och inte ens den kunde jag bära! :'(
Snälla bebis kan du inte komma direkt efter 12 slaget på nyår!!!!!!!!!
Nu har ja fått klaga av mig ;P bättre här än på någon annan som inte förtjänar det, vilket ingen gör!! Utan läser man så är det självförvållat :P
Skriver mer i morgon nu blir de sängen och glo tv!! Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu