Nu ska ja klaga lite..

Haha tänkte att jag sätter den rubriken så vet ni vad de kommer handla om, då också upp till er om ni vill läsa mina klagomål eller inte ;)
Jo då är de ju så här att muskelhelvetet vid skulderbladet på höger sida (muskelbrisning) gör så in i helvetes ont. Självklart har jag en nerv ikläm i höger benet av någon konstig anledning som jag inte vet varför.. Men gå kan jag inte göra.. Haha och självklart måste jag ju handla, laga mat och diska lite. Jo men då får man skit ont i magen också.. ahahaha.. Visste inte hur jag skulle ta mig ur köket när jag var klar.. Men hade inte ens ett glas för att jag har så jädra ont så har inte kunnat diska..
Jo men vänta nu.. (ska inte klaga på detta egentligen, men jag gör de ändå) så ska ja ju jobba i morgon... hur sjutton ska jag klara det tro :S Får se hur de går i morgon annars får jag säga att jag inte kan jobba på tisdag..! Hoppas de är bättre i morgon iaf..!!
Såå nu har jag fått klaga av mig lite haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu