Ny stil på bloggen..

Ja asså eh Britney Spears är väl inte min stora idol kanske haha.. Så ska snart fixa till så jag får egna bilder där ist :)
Men just nu måste jag lägga ner för idag då min rygg gör grymt ont av att sitta här!
I morgon ska ja jobba och på fredag med :D JIPPI! Ska bli så himla gött!!!!!
Nä för tusan.. I badet med mig nu och sedan blir de sängen och kolla på någon film tror jag :) Myspys :P
Skrev ett rätt så långt dokument idag med till M.. Och det kändes riktigt skönt :) Nu äntligen kan jag släppa honom och jag fick sagt hur jag kände och hur mycket jag ändå älskar honom men att jag måste gå vidare!!
Tror att jag redan börjat komma en bra bit på vägen när det gäller det :) Underbart!
Mitt nya jag med mindre känslor, here we come :) Vill verkligen tappa alla känslorna NU med en gång.. men visst de kommer ta tid för att helt kunna bli av med dom men skönt att känna att man är på rätt riktining iaf :) Tror mycket också sitter i en att man känner sig ensam och så att jag bär hans barn. Men men det kommer alltid något gott ur det onda :) Och jag har lärt mig något med, att jag aldrig mer kommer ge efter mina känslor så igen. Tills om några år kanske och jag träffar min man som jag verkligen skaffar familj, hus och gifter mig med :) En vacker dag kommer den dagen att komma och jag kommer att få min dröm i uppfyllelse det vet jag :) Får ge det lite tid bara. Nu vill jag ändå bara fokusera på mig och min underbara kärlek som växer som tusan i magen på mig :) Längtar ihjäl mig.. Efter 12 slaget på nyår blir det ryggmassage, promenader osv haha.. BM sa att sperma kan göra så man föder tidigare med då de är nåt ämne där som är samma som de dom använder för att sätta igång.. Dock finns de ju inte på kartan att ha sex med någon och speciellt inte när man är så stor. Vill ju inte ens ha det nu för att man ser ut som en flodhäst..!!
Ne fan bada var de ja... Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: thomas

hoppas också att allt löser sig för dig hjärtat och att di finner din livs kärlek som du kan leva lycklig med rästen av ditt liv så vill vi se flera små knoddar längre fram . vet också att du kommer att bli en helt underbar mamma . och en bra fru en dag . håller alla tummar och tår för dig ska du veta .du ser inte alls ut som en flodhäst du är jätte söt med dinn mage ;-) recinolja hjälper också om du vill få igånd det tidigare (OBS SKA DRICKAS ) så du inte försöker dig på ngt annat pussa och kramar på dig och lill tjejen

2011-11-02 @ 21:09:12
Postat av: Therese

GRYMT FINT!

2011-11-03 @ 09:38:39
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu