Så gör man bara inte!

Jag vill verkligen inte ha tillbaka honom (pappan till min flicka asså) men jag tycker verkligen inte att man gör såhär asså! För en månad sedan älskade han mig mest av allt osv. För ca två veckor hade långt ifrån glömt mig och bla bla bla.. Men allt var bara skitsnack, nu har han en ny! Man kan verkligen undra hur länge det har pågått och hur sjutton hon tänker som är med honom när vi väntar barn och skulle gift oss för tre månader sedan. Jo men de klart hon är lika blind som jag var så klart. Jag gick ju också på alla lögner. Men det kommer hon också märka en vacker dag! Skillnaden är också att han inte kan vara ensam utan det är så himla synd om honom buhu.. Medans en annan väljer hellre att stå själv och vara stark och mogen och tar sitt ansvar! Skrattar bäst som skrattar sist! Han kan inte komma på sina bara knän till mig sedan när han förlorat henne också och ser hur bra jag klarar mig helt själv med min lilla flicka utan honom! Han kommer ju självklart få träffa sitt barn för han är ju faktiskt pappa till mitt barn, de har han väl lurat i henne också att han inte är pappan till mitt barn och så har han säkert sagt att det inte var planerat! Precis som han lurade mig. Visste att det fanns en liten chans att han kunde vara pappa till ett barn som föddes i augusti eller nåt.. Men han fick mig att tro på att han inte var pappan! Så det är väl så han gör med sin nya nu då! ;) Men det är ju bara att gratulera och önska att det håller för enligt han är det ju endast alla tjejer det vart fel på som han har haft, inget fel på han själv utan de är alla andra de är fel på ;) Jag är faktiskt väldigt nöjd att vara själv för jag har inte tid för någon partner just nu :) min flicka står överst på listan så klart och det kommer hon alltid att göra! :) Skönt att han ljuger så han tror sig själv för han tror ju verkligen att han inte är pappan till mitt barn.. Konstigt tycker ja ändå då det är vårt kärleksbarn.. Eller aa det är mitt kärleksbarn rättare sagt!! :) sååå älskad från första stund, av sin mamma :)
Nä nu ska ja lägga mig detta bakom mig för jag vet hur falsk han är och är faktiskt glad att han bevisat det IGEN för mig :) ännu ett bevis på att jag gjorde rätt beslut :)
Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: thomas

tycker att det är dålig stil av honom du har gjort helt rätt och du kommer att lyckas för du blir enn jättebra mamma <3<3<3

2011-11-23 @ 09:14:04
Postat av: Malin

Åååh, vad jag känner igen det du skriver. Man blir ju bara så frustrerad över alla lögner och allt jävla skit snack!!! Nej, då klarar man sig fan bättre själv! Hellre ensam än ensam i tvåsamhet, eller vad det nu heter :P

2011-11-23 @ 12:18:42
URL: http://myheartofglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu