Trött..

Där har ni mig just nu EXAKT så ser jag ut.. rufsigt nytvättat hår med morgonrock och framför datan med påsar under ögonen ;P Men de är de värt! Fasiken va skoj de va att jobba idag asså.. Så himla härligt.. Känns i kroppen så frågan är hur länge jag kan jobba egentligen men men dom här dagarna klarar ja ju galant :D
Nä folk asså det blir inte bättre än så här tyvärr.. Men jag har så ont i ryggen och somnar snart så jag får skriva mer i morgon! I morgon är det fredag gott folk GÖTT!! :)
<3

Kommentarer
Postat av: thomas

Finns vissa likheter hehe låter kul att du fått jobba lite nu men ta det lungt bara hjärtat :-P du skulle nog behöva lite massage för ryggen så det onda lättar kram på er<3<3<3

2011-11-03 @ 20:50:46
Postat av: Therese

Auuuw. kan du inte ta en bild o jämföra denna tecknade med? :P Tror garanterat du vinner i denna skönhetstävling! <3

2011-11-04 @ 09:41:53
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu