Upp och hoppa!!!

Nu är det dags att börja göra någon nytta innan dom kommer och ska ha bilen.. Ska ut och plocka ur alla sakerna.. Sedan har jag ingen bil :( Buhu!! Men i morgon ska nog jag och pappa kolla på en bil till mig.. Vi bestämde att inte förhasta oss idag utan ringa och fråga på dom som känns bäst för mig!! Dock är de bara dom som kostar 30 lakan som jag fastnat för :/ Får se vad han säger.. Ja får ju 13 för min och om jag då kunde ta ett lån av pappa så jag kan köpa mig en "riktig" bil liksom! Har hittat en 02a som jag gärna vill ha!
Nä nu får jag skynda mig.. Dom kommer vid 1 tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu