Vill sova nu!!!!!!!!

Äntligen är klockan 21 :) Nu äntligen ska ja snart lägga mig i sängen, som jag har längtat!
Va ju som sagt hos mamma en sväng idag och gjorde i ordning bilen i den mån jag kan. Sedan träffade jag en bekant som kollade på min bil... Han kommer och hämtar den på Måndag.. så då kommer jag vara bil lös! Så bäst att jag hittar en väldigt snart!! Har ju mammas bil i helgen iaf.. och kan ju åka buss till bm på torsdag.. Svårare blir till örgryte då man får gå upp för en rätt lång backe och jag som inte ens kan gå.. Aa får hoppa över den gången helt enkelt om det skulle vara så!
Ska hem till pappa i morgon och skriva på reg beviset inför försäljningen. Jag får nöja mig med en gammal skruttig bil igen i några år tills jag fått ett ritkigt jobb så jag kan köpa mig en nyare! Men är fortfarande helt såld på den v70n som jag hittade för 46 tusen... Vill så gärna ha en bil som jag kan ha i några år och känna mig nöjd med liksom! Samt säkerhetsmässigt med! Men men de är ju bara le och se glad ut och hitta en kombi för 13000...
Nä kolla om jag hittar någon i den prisklassen.. sen blir de bingen för oss så vi kommer iväg i tid i morgon!!
Natttttiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu