Arbetsintervjun...

Va på intervjun idag.. hahaha bara att skratta åt dom.. För när ja väl va där så sa VD:n att eftersom att jag inte kan gå så mycket så kan jag inte jobba med de.. MEN GRATTIS! Men men sen efter de så åkte jag hem till min bror, där mamma var och passade mitt brorsbarn <3 Jag är och har varit helt slut hela dagen.. inte sovit nåt i natt och haft mensvärk heeeela dagen :( Ont ont ont.. O ont på vänster sida nere vid magens början.. men tror att det är för att bebis ligger så långt ner o att det töjs ut där.. Ringde till mvc och fick prata in på deras telesvar... ringde kl 11,00 efter intervjun.. Ingen jävel har ringt upp än! Ska ringa i morgon på deras telefontid annars  vette fasiken.. Hon sa ju att jag skulle ringa om det blev värre!
Aja får la se hur denna natten går.. Ska ringa till ny sjukgymnast och familjerätten i morgon med o hoppas på att dom svarar denna gången med.. vilket dom inte gjorde häromdagen!!!
Nä fan glass på de här och avsnittet av greys som gick igår så deckar la ja snart :)
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu