God morgon!

Vaknade nu för en stund sedan.. Jag har verkligen kommit in i en sån där trött period igen :( Rätt segt asså! Ska försöka lägga mig i tid ikväll iaf! ;)
Det jobbiga är bara att hjärnan bearbetar nog en hel del när man sover. Jag drömmer om honom varje natt och då är allt bra!! Alla bråk och tjafs finns inte med utan vi är snälla mot varandra och mysiga... Men det är väl bra antar jag att det bearbetas när man sover :) dags att resa sig upp nu och äta frukost! I eftermiddag ska ja till föräldragruppen.. Hmm undrar om man är typ själv där idag haha.. Återstår att se skriver mer sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu