Gympa pass i badet...

Varje gång man ska duscha, vill säga varje dag, är det som ett gympa pass... Men just sånna här dagar då raka benen osv står på tur så är de inte speciellt roligt efteråt.. Nu sitter man här i soffan o vet inte hur man ska sitta för de gör så jädra ont överallt :( De drar o spänner nere i magen o ont i ljumskar o skit... Snart ger ja upp de där med att raka benen asså haha.. Det är inte smärtfritt att vara gravid men tänk vilken underbar belöning bag får sedan när jag sitter och håller mitt underbara barn!! Åå va ja längtar!! Då glömmer man nog allt det här och bara njuter av sin lilla going <3
Och som gravid så får man faktiskt klaga ;) eftersom ja inte har någon gubbe så får ja klaga av mig här lite istället ;P
Ne nu tyckte skruttan att de va dags för mamma att röra på sig igen, det sparkas för de vilda där inne så fort ja ska ta de lugnt hehe.. Klockan springer med.. Suck :(
<3


Kommentarer
Postat av: thomas

Inre roligt hjärtat kan nästan se dig framför mig vig som ett kylskåp med gravidmage ståendes framåt böjd med utsträkta armar och försöka nå med hyveln ner till fötterna hahahaha :-P du får ta hjälp av någon nästa gång istället finns ju alltid dom som jobbar med sådant <3<3<3

2011-10-17 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu