Lördag

Idag är de lördag.. Nåt som inte är så speciellt för mig direkt..
Har vart i std och handlat lite och fikat sen gjort mat och nu sitter man här..
Helgerna har tappat sin mening nästan tycker jag.. Inget mer speciellt med helg än vad det är med en helt vanlig dag liksom.. Förutom att alla andra är lediga.. Men vad märker jag av det?! Ingenting.. Jag sitter ju här själv ändå!!
Bara för att man är gravid är det många som "väljer bort" att umgås med en! Men det är ju något som jag valt själv att bli.. men inte att bli bort vald! Det är många som antar att man inte vill hänga med eller träffas osv bara för att man är nykter! Har aldrig blivit tillfrågad om jag vill hänga med ut eller nåt även om jag försökt förklara för många att jag gärna hänger på och kan gärna köra! Nu är det dock svårt när jag inte kan röra mig så mycket men innan liksom..
Tankarna bara flödar i huvudet på en en dag som denna.. Det har dom iof gjort väldigt många dagar! Att jag har kunnat hålla mig borta är fan ett under! Men det är otroligt ansträngande och fruktansvärt jobbigt!! :'(
Att knappt kunna röra sig och bara sitta själv hemma gör ingenting bättre :( Jag längtar efter min lilla skrutt nu så jag slipper känna mig så otroligt jävla ensam!!
....

Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2011-10-23 @ 09:25:50
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu