Ny fb..!

Blir galen på att man inte kan skriva precis vad man vill på sin fb utan att få massa kritik eller "skämt" som inte ens har någon humor i sig utan bara för att jävlas... Så nu har jag gjort en ny fb istället och börjar om från början med hela skiten istället! Kan man inte istället få lite stöttning och medkänsla istället när man skriver olika statusar.. Började dagen med att skriva "God Morgon <3" Men självklart ska det komma in en kille och kommentera att nu när du ändå får sova så går du upp tidigt.. du är konstig du...!
Va fan är de för kommentar? Varför inte bara skriva god morgon tillbaka?
1. Hantverkarna har väsnats på morgonen
2. Jag sover inte på nätterna pga olika orsaker
3. Har sömnproblem i övrigt och mycket tankar kring hela min situation som jag försöker reda upp.
Så varför istället kan man inte antingen skita i att kommentera och låt mig skriva vad jag vill på MIN fb eller kommentera nåt bra istället.. nåt som peppar en eller något vänligt ord istället???
Det bara rinner över allting nu och jag orkar fasiken inte asså! Jag vet att jag kanske överreagerar.. Men ingen som bett om att kommentera om jag nu måste få ur mig det...! Att gå igenom detta jävla helvete som jag gör just nu är fan inget kul och jag mår skit rent ut sagt! Kan jag inte bara få vara ifred och få lite stöttning istället? Det är ju precis det man söker när man skriver sånt som man vet att många ser och läser!!! Man skriver inte ut nåt för att man vill bli provocerad utan att man vill ha hjälp och höra några glädjande ord!
Är bara så trött på just de killar som håller på så! För jaa det är enbart killar som gör det!!! Inte alla utan några stycken! Den ena fattade iaf poängen och tog bort mig på min andra fb..
Jag behöver inga sånna människor i min omgivning utan behöver mycket stöttning från alla håll!!
Igår fick jag ett bryt.. Kunde inte hålla emot längre.. Jag visste att det skulle bli som om jag släppte allting därför har jag inte vågat göra det innan.. Men igår fick ja ur mig en del iaf!!
Men jag saknar närhet.. Närheten från en enda person..! Jag visste att det skulle bli såhär och jag gick bara och väntade på det. Innan var jag sån som bara stötte bort för jag vågade inte låta någon komma för nära igen.. Men så släppte jag allt för den här personen.. och självklart har jag blivit krossad 1000 ggr om under detta året! Men jag får lite skylla mig själv som låtit personen göra så med mig.. men kärleken är blind och man lever på hoppet!
what doesn't kill you makes you stronger

Får försöka peppa mig själv med dessa ord!
78 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu