Ultraljud i morgon..

Borde känna mig glad över att få se mitt barn i morgon och få veta könet.. Men hela känslan är borta och jag känner ingenting just nu.. Bara en oerhörd tomhet och ensamhet!! Allt kommer bli totalt förändrat allt vi hade börjat planera och lösa.. Allt bara åt skogen!! Mår verkligen skit, kommer fan inte kunna sova i natt är så jävla ledsen!! Julafton och alla högtider som vi bara vi skulle uppleva tillsammans? Nu kommer du ha två egna familjer.. Jag tänker faktiskt inte ingå i den andra familjen.. Jag och knodden har våran familj och där ingår enbart vi! Mår så jävla piss på väg att spy flera gånger :( jag vill verkligen inte att detta ska vara sant!! Ska du springa som en jojo mellan oss hela tiden då? Ne fan asså ja pallar inte!!! Ska till psykologen på måndag.. Ska bli gott.. Ja som har väntat och längtat i flera månader för att få komma dit! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu