Vecka 28 i morgon...

Idag har jag legat pladask på soffan nästan hela dagen.. Lillskruttan lever loppan där inne i magen så det känns som ett blåmärke där inne :( Men ändå skönt att hon är aktiv så man känner henne hela tiden :)
Har idag gått igenom lite av vad jag har för saker till lillan.. Tänkte göra en lista här som en liten påminelse till mig själv så ja slipper räkna och gå igenom allt igen :)
  • Strl 50: Omlott body
  • Strl 56: Overall, Mys tröja + byxor, 2 pyjamas, 2 body, Velour byxor
  • Strl 62: Jeans klänning, Body, Omlott body, 3 byxor
  • 0-1M: 4 par sockar
  • 2-3M: 6 par sockar
  • 3st mössor + 2 par vantar
  • Filt
  • 1 Påslakan set
  • 1 Lakan
  • 1 Skötbäddsöverdrag
  • 1 Badcape, vante + tvättlapp (set)
  • Skötbädd
  • Barnvagn
  • Bilbarnstol
  • MAM nappflaska
  • MAM nappar
  • Spjälsäng
  • Madrass
  • Bäddbadrass
  • Spjälskydd
  • Täcke
  • Vagnleksak
  • Våtservetter
Hmm ja nu kom jag inte på så mycket mer... Har saker hos mamma med så minns inte riktigt men de är ju mer kläder, handdukar, skötsaker mm.. som jag måste köpa.. Ett skötbord ska ja få av mormor med :) Måste bara hitta någon på blocket först!
Ne fan nu blir det massa vatten (så här lagom innan ja går o lägger mig) o sen sova!
Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu