Vill inte...

Jag orkar inte, jag vill inte! Snälla någon säg att det inte är sant!!! Det var ju inte så här det skulle bli. Vad händer nu? Vad händer med oss? Är det äkta eller är det på låtsas? Det är bara för mycket på samma gång nu.. Det var ju meningen att de skulle vara vi, du, jag och knoddas!!! Ingen annan!!!!!! Nu måste man tänka om IGEN!! hur ska ja klara en förändring till??! Jag är så sjukt stressad, ont som fan i magen sjuk jävla mensvärk och de oroar mig med... Vill du att de ska vara vi? Eller vill du att det ska vara ni? Så mycket tankar och känslor susar i min kropp just nu :'( Försöker hålla mig lugn men de går fan inte :'( Jag som va så jävla glad igen och kommit på lösningar och framtiden.. Nu va det inte ens någon idé. Det kommer aldrig att vara bara vi.. Allt är heeelt förändrat :'(
Helt ärligt asså jag orkar inte gråta mer.. Det är alltid något!!
Men det är väl bara att gratulera.. Finns ju någon som är glad som fick som hon ville iaf.. Din äckliga jävla fitta!!


Kommentarer
Postat av: Tina

men de låter inte alls bra :/ Vad har hänt? :(

2011-10-04 @ 21:17:57
URL: http://jockestina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu