Blåsig och regnig dag idag

Idag vaknade vi kl 7.30 jag och min lilla skruttis, hur skönt är inte de då värsta sovmorgon!! :D
I natt har hon sovit nästan hela natten och det som räddade oss va nog magdopparna med för hon har inte vart orolig alls i magen :) Hoppas verkligen att det kommer hålla i sig.. Gör så himla ont i mamma hjärtat att se henne trycka och ha ont i lilla magen :(


Hon ligger och sussar så gott nu min lilla tjej.. Funderar på att ringa mamma och se hur hon har sovit idag och kanske åka till henne..
Jag är ju så jävla tankspridd att jag inte lämnat in papperna till försäkringskassan ju så måste åka till jobbet och kopiera så jag kan skicka in dom..
Amanda kom ju samma dag som jag skulle göra de och sedan har jag ju haft fullt upp så inte alls tänkt på de!!


Nu verkar lilla törnrosa vakna så bäst att snabba sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu