Blir rörd...

Ingen.... nej INGEN har en sån underbar vän som jag! Man blir helt varm i hela kroppen av att ha henne i sitt liv. Hon förgyller min dag. Hon är den bästa vän man kan ha och jag älskar henne för det!
Hon har stöttat mig genom min graviditet och nu början med lillskruttan. Jag kan prata med henne om precis vad som helst!
Det är så synd att vi bor så långt bort ifrån varandra för hade hon vart här nu hade jag bara velat krama om henne och aldrig släppa taget!!! ♥
Vilken vän skriver sånna här saker till en?! Ne de är inte vilken vän som helst utan de är en äkta vän!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfons

Sitter med tårar i ögonen. Så fin DU skrev! Har du en näsduk att låna ut?



Jag älskar dig underbara! <3

2012-01-24 @ 09:57:05
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu