Fin besök :)

Idag har vi haft fin besök av min kurator från minna gruppen för ensamstående mammor :) Så roligt att kunna visa upp min lilla prinsessa som vi har pratat mycket om och som hon vet att jag längtat efter :) Va kul när hon öppnade dörren och nästan inte kände igen mig efter att jag gått ner 17 underbara kilon :) Amanda fick en present och de va stickade raggsockar :) jätte fina verkligen! Kommer passa kanon till hösten :)
Idag känns de som att min älskling är bättre i magen :) Hoppas verkligen de håller i sig! Nu sitter ja och väntar på att mitt lilla bustroll ska vakna och vilja ha mat.. Känns som att de är väldigt dags snart!! Bjussar på två pics med ;)
Sockarna Amandisen fick och en bild på min rosa polkagris <3


Kommentarer
Postat av: Melinda

Tack tack <3 Va fin hon är :) Ja det är inget man önskar precis ^^ hoppas ni slipper det :)



Kram

2012-01-23 @ 09:09:42
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu