Föra över filer...

Ja asså okej att man är lite kunnig på det tekniska men jag undrar om man inte kan föra över photoshop till från min gamla data till min nya :/ Man måste la kunna hitta istallationsfilen någonstans och kunna föra över den till den nya datan :/
Så om de är någon som läser min blogg som kanske vet hur man gör får ni gärna komma med tips :)


Idag är det verkligen kalas fint väder, solen skiner och jag börjar vakna till liv och ska snart ringa till min mor och se om vi ska åka till henne idag eftersom de inte blev av igår!
Hade vart mysigt och göra något idag.
Dock är de som alla andra redan har skrivit på facebook fredagen den 13e :) Jag ser de mer att man kan vända den gamla skrocken och göra det till någon positiv dag istället :)


Åå va ja vill göra en ny header på bloggen.. men inte så lätt med en liten gosig bebis på armen och när man sitter för långt ifrån tvn för att se vad man gör (min gamla data är stationär och inkopplad till tvn nämligen)
Well Well.. Hoppas ni andra får en kanon fredag för det ska vi ha!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu