God morgon :)

Då väckte min lilla skrutt mig för en timma sedan och hänger fortfarande i Tutten så får nog göra ersättning snart... Har fått sova i 3 timmar i streck LYX!!!!! :D Idag ska vi till Bvc :D Ska bli riktigt intressant och se vad hon väger!
Jag gissar på 50cm och väger 3348 gram ;) Så får se sedan om jag gissat rätt ;)

Igår när vi va hos mamma så va hon imponerad över Amandas utveckling :) Synd att min mormor inte fick träffat oss när Amanda va riktigt liten. Nu har hon ju utvecklats så mycket i utseende och allting :)
Ne nu blir de ersättning till skruttis efter blöjbytet sedan sova vidare en stund :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfons

Så fin du är gumman! Önskar jag såg lika fräsch ut

2012-01-25 @ 09:05:46
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu