Hembesök av bvc

Ringde i morse till bvc och fick en tid idag kl 15 :) Skönt att dom kommer hem till en första gången så jag slipper ta ut min prinsessa i detta blåsiga vädret.. hade ju fått linda in henne i 711 filtar eftersom att overallen va typ 10 ggr så stor som hon.. hehe.. Så måste verkligen köpa en ny på något sett..! Lite pirrigt är de ändå att dom ska komma hem.. men ska bli såå skönt att se hur mycket hon har gått upp :) tycker att de är de enda jag gör är att mata henne.. Behöver inte ställa klockan egentligen men gör de ändå eftersom hon har fått ganska mycket ersättning nu när mina nipples har blött och vart såriga :( men igår kom käraste mamma och hälsade på så då hade hon köpt med sig andra amningsnappar så nu funkar de toppen :D Hon har inte behövt kompletteras med ersättning på två mål nu :D Wohoo hoppas verkligen att det fortsätter så här asså för att amma är det bästa som finns! Vilken närhet och kärlek och så enkelt att alltid ha mat med sig än att ha söliga flaskor osv!!! Är inte lika känslig längre men gråter allt en skvätt nästan varje dag för att jag är så himla otroligt lycklig att ha världens finaste lilla flicka! Mammas lilla älskling är hon! Nää luta sig tillbaka två sek innan de är mat dags och sedan kommer ju hon från bvc så får ju va lite pigg iaf!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Väntar en liten i Dec-11 -

Amningsnappar is the shit! Jag använder mig av dom på högertutten då han har svårare att greppa den. Dessutom läker brösten otroligt bra när man "skyddar" dom imellanåt!



Vårt BVC-hembesök gjordes nyss. Hon var skitgo! Och lilleman går fint upp i vikt :D



Känner igen de där med overallen.. Jisses.. overall med barn i..

svägerskan ska komma över om en stund med 50-kläder då han endast kan ha de..



PUSS på dig min fina!

2012-01-03 @ 12:53:18
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu