Jävla skit!!!

Fan också mitt vänstra bröst började blöda som faaan så nu kan ja bara ge från högra för de är en stor sårskorpa på vänstra:'( inte lätt att få de att läka när man ammar så många gånger per dag liksom!!
Men vi åkte och handlade förut iaf. De blev kex och brieost :) woho som ja längtat ;) Ville fira lite eftersom ja inte gjort de än liksom :) Kom på när ja satt och åt de att de köpte jag och Amandas pappa hem för att fira den 7/5 -11 den dagen det äntligen visade ett plus på stickan så de kunde ju inte passa bättre att jag åt de idag och firade att hon är här :) hehe lite klockrent ändå :)

Men men nu ligger vi i sängen och min älskling ligger i mitt knä och somnat till för 5e gånger för att orka med efterrätten ;) haha tänk att få buffé fram dukat så för varje mål man ska äta ;)
Nu blir de ersättning som final då mitt bröst har sagt upp sig efter denna timman ;P haha min lilla skrutta <3 Ska bli väldigt spännande och se vad hon väger nästa gång vi ska till bvc!!
Ne dags att pussa lite på min skrutt så hon vaknar till så vi kan avsluta måltiden på riktigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu