Morgonmys <3

Blev väckt av mitt lilla matmonster klockan 8 som låg bredvid mig och sträckte på sig som snart skulle börja skrika efter mat så som vanligt när min prinsessa vaknar måste jag skynda mig som sjutton att sätta mig upp och förbereda bröstet, haha ja har verkligen en bestämd bebis ;) lik sin mamma ;) Ska ha mat nu med en gång och inte sen ;) haha
Nu ligger mitt underbara hjärta sååå gott på mitt bröst och sover <3 Skulle egentligen hoppat in i duschen nu men det är ju så himla mysigt!! Hon vaknar nog med om ja lägger ner henne ändå så bäst att ligga kvar under täcket och mysa :) <3


Kommentarer
Postat av: Melinda

Så mys <3 Melvin ligger brevid mig hela tiden o det är så mys :)

2012-01-23 @ 09:12:55
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu