Nära...

I mitt tidigare inlägg gissade ja att Amanda skulle väga 3348gram och tusan så nära de va ;) Hon väger 3332 Gram :) Bvc sköterskan sa att de va jätte bra och att ja ska fortsätta som jag gör med amning och ersättning och det gör inget om hon skulle vilja äta ännu mer :) Dock vet ja inte hur hon skulle kunna äta mer då hon äter hela tiden haha :)
Ska börja med kvällsrutiner nu med så de ska bli spännande :) Hon sa att de kommer ta lång tid och är väldigt krävande bara men att även små bebisar gillar rutiner! Sen att lägga ner henne när hon är vaken i sin säng och natta henne då dom blir oroliga när dom somnar tex i knät och vaknar någon helt annanstans, vilket är väldigt logiskt ;)
Tänk om vi somnar i sängen och vaknar i köket liksom haha de är ju jätte konstigt och vi hade också fått panik när vi vaknar.. Sen att ha hennes snuttefilt med i sängen med så hon känner dig trygg med min och hennes doft!

Nu har min sömntuta somnat vid bröstet igen så dags att väcka henne och hoppas på att få sova nu :)

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu