Skoja bara.. 5 kg kvar!

Fasiken va gött.. Ställde mig på vågen nu i morse och de visade att jag har 5 kilo kvar av graviditets kilona och nu är la allt vatten borta så de är la tjockiskilona kvar nu då ;) Men 5 kilo känns inte som någonting när man hade gått upp 22 totalt under graviditeten och det bara smällde i höjd i slutet med allt vatten!!
Ja sen är jag rätt nöjd om ja kan gå ner dom kilona faktiskt och då kan jag fortsätta där jag slutade innan jag blev gravid :) Att gå ner 10 till till min mål vikt :) Och det ser jag ju inte som något problem direkt när ja har ett ansvar för min lilla prinsessa att hon får frisk luft så de är bara att gå gå och gå :D Skönt med en granne som gärna vill hänga med så slipper man gå ensam :) De ä så himla mysigt att vara ute och promenera med vagnen och min älskling!!!
Ne nu vaknar nog törnrosa snart så de är bara att förbereda förrätten ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu