Slappisdag nr...? 3?

Ja mina kära vänner idag är vi nog inne på slappisdag nr 3.. Men som ensamstående mor så får jag faktiskt ha det så. Natten var jätte jobbig verkligen. Tror min lilla skruttfia är i nån period nu för hon är extremt mammig.. Mer än vanligt. Ingenting hjälpte för att hon skulle somna mer än bröstet men så fort ja la henne bredvid mig så vakna hon och visste inte riktigt vad hon ville kändes de som.. de enda som hjälpte va att hålla om henne tätt intill mig och ligga på sidan mot varandra.. Äntligen somnade hon en stund!
Idag är min lilla hela 4 veckor :D Heeelt otroligt va tiden går fort asså :D
Badat har vi gjort med vilket hon verkligen hatar :( Hon va så söt efter badet med lilla koftan från min mormor som är förstor men ack så mysig :)
Nu vaknade min fina lilla tös så nu är de mat dags igen :)
Sorry för dålig uppdatering men ni som har barn själva vet hur det är, tiden läggs på dom underbara och då självklart blir bloggen lidande :)
Ne nu blir det mys med mitt lilla hjärta och jag hoppas jag får sova i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu