Sova, ja tack!!

NU är ja riktigt trött asså! Vart vaken i snart 4 timmar med mitt kära barn som är två veckor gammal och totalt VÄGRAR sova!! Först amma.. Hon verkar nöjd ( i 5 minuter) så går på med ersättning så ja kan få sova lite längre med eftersom vi ska upp tidigt och städa innan vi får besök! Ne men då somnar hon till ibland så de tog 1 1/2 timma att få i henne 60ml sedan har hon bara bråkat och vart gnällig :/ precis som att hon är rastlös liksom :/ hon somnar till lite i famnen och ja lägger henne i sängen (funkar inte då vaknar hon och gallskriker) lägger henne på mitt bröst, samma sak, håller på och ålar sig och skallar mig ett par gånger. Sätter mig upp och vaggar henne, nix inte bra de heller.. (testar sängen och bröstet några gånger till) hämtar vagnen och lägger henne där och vaggar henne.. Nix funkar inte.. Lägger henne bredvid mig, nä inte de heller!! Funderade helt seriöst på att sätta oss i bilen men de tjänar ju inget till när man är så här trött.. Jo just de ja ja har försökt med nappen också men den spottar hon bara ut!!! Så nu har hon fått tutta på bröstet och de är dags för ny matomgång.. Nu somnade hon i knät på mig så får väl sova sittandes i den mån de går :/
De ja vill komma fram till är.. Vad mer kan ja göra??? :/


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låta henne skrika lite, om hon precis fått mat och en ny blöja men ändå är gråtig så låt henne skrika lite, dom dör inte av det och det är nyttigt för lungorna

2012-01-11 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu