Sova nu?

Ja då tog de tre timmar för att mata min lilla älskling igen denna dagen.. Brösten i en timma sedan 60ml ersättning, somnar, vaknar när jag lägger henne ner vill ha mer, 30ml hon verkar nöjd lägger oss ner igen men tydligen inte nöjd ändå, ytterligare 30 ml.... Ja nu känns de som om hon är nöjd iaf!!
Och vissa gånger nöjer hon sig med bara brösten.... Ska ringa Bvc till morran och fråga om elektrisk bröstpump då jag inte får ut nåt av den jag fått :/ och den va ändå grymt bra innan.. Tror kanske att jag spänner mig men försöker att inte göra de!! Försöka sova nu och hoppas på att hon inte vaknar en gång i timman som tidigare idag! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag vet att det kan va jobbigt med amningen och att dom aldrig blir nöjda.... Jag hade aldrig tillräckligt till mina så jag gav ersättning efetråt och så. hade dåligt samvete för det och folk fråga varför jag valde att ge dom ersättning.....För tillslut blir man tokig och en oliycklig mamma gör inte saken bättre man ska ju orka med alla måsten. Gör det som känns bäst för er. Mina barn är friska glada barn fast dom växte upp med mestadels ersättning ;)

Ta hand om er

2012-01-05 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu