Underbar dag med mina hjärtan

Idag har varit en sån fantastisk dag! Va lite pirrig att vi skulle åka ut med bilen för första gången och helt själva med ;) Vi skulle hem till mamma och hälsa på nämligen. Men jag fick allt prackat på henne overallen och i stolen och gått till bilen sedan backa in bilen till dörren så ja fick hämtat vagnen med (bra att ha så hon kunde sova bekvämt medan vi skulle äta) Ja och hönsig som man är åkte jag in till Nödinge och stannade för att kolla så hon satt bra och så.
Va hos mamma vid 12 tiden och stannade till 7 tiden :) de gick kanon bra verkligen. Min bror och hans familj kom också till mamma så de va verkligen super kul!!!
På vägen hem stannade vi på maxi och handlade miniform droppar till min älskling och hoppas på att hon blir bättre i magen och en tredje ersättning!! Mitt lilla charmtroll charmade 4 personer där inne på maxi :) mammas tös de :) <3
Nu går ögonen i kors så säger som min lilla skruttis... Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu