Frost???

Okej att det är mörkt på morgonen och så nu men va fasiken.. frost på rutan? Usch =( Fick mer julstämning iaf men blev också påmind om hur jäkligt det är på vintern =(
Haha sen kan man ju börja snacka om trött när man låser in sig på jobbet haha.. Öppnar dörren, stänger den efter mig med nyckeln i på utsidan samt min väska och frukost.. Larmar av och letar efter vredet på dörren för att öppna dörren igen.. hmm just de ja det låser ju automatiskt och nyckeln är på utsidan.. Så får ringa min käre chaufför som får rädda mig ;P haha. Sicken morgon asså hahaha... Undrar vad mer som kommer hända idag.. ska bli spännande och se! ;)

Dricka lite mer kaffe nu då kanske så man vaknar till liv någon gång.. Är ju rätt dött här på fredagar ju!
Over And Out


Tina: Jag flyttar till Kungälv så det är inte alls långt ifrån er :) Finns massa skoj för oss att hitta på där med o mysiga fik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu