Go morgon..

God vette tusan men morgon är det ju iaf! Vaknade i natt vid 3 tiden av att jag va tvungen att kissa.. sen efter det var det grymt svårt att somna om. Jag tänkte på förlossningen och vad som kommer hända efter det och om jag ska ringa när jag är på väg dit eller när jag ska berätta för honom osv.. Många tankar som yr runt i huvudet!
Sen somnade jag äntligen och nu drömde jag en mardröm till.. att min mamma kvävdes till döds :( Trodde först att det var sant.. hade ont i hela kroppen när jag vaknade och väckte knoddas av min oro tror ja.. så har legat och kelat med magen en stund och känt otroligt kraftiga sparkar :) Min lilla mysknodd <3
Ne nu ska jag snart äta frukost och sedan ska ja se om jag får ordning på bloggen någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu