Heldag med familjen..

Idag fick vi gå upp i tid för att åka iväg till Ikea.. Vilket jag trodde va utförsäljning på grejer men tydligen en loppis på deras parkering bara.. haha.. Va där med brorsan, fasters älskling, morsan och min styvfarsa en sväng..
Sen gick vi äntligen in på Ikea och kollade på spjälsängar och sånt :) Har verkligen bestämt vilken jag vill ha nu :) Så nu är de bara o shoppa ;P hehe.. Sen drog ja o morsan till backaplan och forsatte kolla bäbis saker :) Jätte mysigt va de och göra det tillsammans med mamma! Fick dock jätte ont i magen när vi hade gått så mycket så de bara drog i musklerna eller nåt i bebismagen :( Sen efter de har den vart jätte svullen o spänd :( hehe Aja går la över innan jag gifter mig ;P Som jag btw skulle gjort idag haha.. komiskt nog! Fy bubblan va glad jag är idag att jag inte gjorde det :D Bättre kan de ju inte bli.. tänk om jag hade gjort det.. vad hade hänt då.. ne fy asså  de vill jag inte ens tänka på!! Allt känns så fantastiskt bra igen :) Han är heeeelt ute ur mitt liv och mina tankar igen och det är så SKÖNT! En riktig befrielse.. nu är jag på rätt väg i mitt liv! Nu ska jag bara ta hand o mig och lille knoddas i magen och bara mysa av att känna o klämma på magen och tänka på våran framtid tillsammans :)
Aja.. jaa men häromdagen va ja på bio med, rätt dålig, försvunnen var det och absolut inget jag rekomenderar. Tur att jag hade trevligt sällskap som vägde upp det hela istället :)
Idag känns de verkligen som en sån dag som alla är ute och super och ordagrant super asså.. många som använt de ordet idag.. Är inte ett dugg avundsjuk på dom, verkligen inte.. haha tänk vad bra jag mår i jämförelse med dom i morgon mohaha.. Men jag tycker ändå jag har sagt så många gånger att jag gärna hänger med ut och så.. ändå får man aldrig frågan :( Trist tycker jag.. Längtar till jag flyttar till kungälv faktiskt.. känns som att det finns mer att göra där.. mer folk att umgås med.. här finns de ju inte en enda.. Plus att de är närmre till gbg och så till folket där!
Ne fasiken.. ska man röra på sig o åka till stan en sväng för att ha nåt o göra eller?!
Är ju sådär snygg med mjukiskläder på mig men kan inte ha nåt annat.. =/
Ha de gött haj
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu