Höst, regnt, kallt....

... En kväll som denna vill man bara krypa ner i famnen och gosa in sig där med en filt och mysig film.. Men istället så ska man snart duscha och lägga sig ensam i en 90 säng för att om några timmar åka till jobbet.. O jag som är en jävla klant tappar självklart nyckeln när jag låste på jobbet.. mellan en springa på 1 cm.. Så i morgon får vi fiska upp dom och tur är ju att det fixade sig att jag får låna kollegans nycklar!! Puh.. annars hade jag haft ännu mer problem..! Nä fan duschen och sen sängen o känna på knoddas maggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu