Längtar till måndag!!!

Nu har jag fått tid hos sjukgymnasten och en annan mottagning i gbg på måndag.. längtar verkligen!!
Det är mycket att se fram emot nu. Det på måndag och den 1e flyttar jag och strax efter de är de bm på kontroll o så jobb torsdag och fredagar :) Tiden kommer ju bara rusa iväg.
Sen ska jag ju kolla könet någon gång där i mitten på oktober.. :) Och Ullared en sväng igen och handla bebis saker när jag vet könet! Hehe så oktober känns full bokad nästan! :)
Min kära mamma är så himla go, hon tvättar och tvättar för att allting ska vara rent till den nya lägenheten så jag slipper göra det och dra in gammal skit där jag ska börja om på ny kula :) Så himla go är hon!
Ne men dags o föna håret och så nu då kanske så är de klart sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu